Raamatupidamisteenus

Kui oled otsustanud usaldada oma raamatupidamise meie kätte, siis on sul võimalik valida kolme paketi vahel: mikropakett, minipakett ja baaspakett.

Kui sa alles alustad ettevõtlusega, pole palganud veel töötajaid või su ettevõte ei ole käibemaksukohustuslane, siis sobib sulle:

MIKROPAKETT – hind 59 € kuu

Kui ettevõte on käibemaksukohustuslane, maksad omale töötasu või oled palganud töötaja, raamatupidamisdokumente kuus on kuni 25, siis sobib sulle:

MINIPAKETT – hind 89 € kuu

Juhul kui su ettevõte tegutseb aktiivselt, töötajaid on 2-4, raamatupidamisdokumente on kuni 40, pangaväljavõte 2-4 lk, siis vali:

BAASPAKETT – hind alates 159 € kuu

Hindadele lisandub käibemaks.

Vaata pakette lähemalt:

Raamatupidamisteenus

Mikropakett Minipakett Baaspakett
Kuutasu eurodes 59 € 89 € 159 €
töötajaid “Ühemehefirma” 1-2 2-4
pangaväljavõte kuni 1 lk 1-2 lk 2-4 lk
raamatupidamisdokumendid (arved, kviitungid, lepingud) kuni 10 kuni 25 kuni 40
käibemaksukohustuslane ei jah jah

Juhul kui tegu on piiriüleste tehingutega (teenuste/kaupade import/eksport, ühendusesisene käive, elektroonilised teenused, e-poed jne), siis tuleb baashind üldjuhul korrutada 1,5-ga. Täpse hinna saame määrata, kui töö spetsiifika on selge.

Kõik paketid sisaldavad kohustuslikku raamatupidaja tööd: ostu-ja müügiarvete registreerimist, pangatehingute sisestamist, põhivara ja liisingute kajastamist, maksudeklaratsioonide ja statistikaaruannete esitamist. Lisaks vajadusel jooksvad konsultatsioonid telefoni, e-posti, Skype või Zoomi vahendusel. Raamatupidamine on paberivaba. Dokumendid edastatakse Costpocketi kaudu (sisaldub hinnas) või jagatakse elektroonselt Google drive vms kaudu. Igal kliendil on võimalus teha müügiarveid ise raamatupidamisprogrammis.

Kui sinu ettevõte ei mahu antud raamidesse, sest dokumente/töötajaid on rohkem/vähem, kui sa kasutad oma raamatupidamisprogrammi või sa teed ise osaliselt raamatupidamist ja vajad vaid aeg-ajalt või kord aastas raamatupidaja abi, siis võta julgelt ühendust, teeme sulle personaalse pakkumise.

Eelnevate perioodide korrastamise ja tagantjärele raamatupidamisandmete sisestamise korral, lepime hinna kokku vastavalt tööde mahule.

Tunnihinnaga toimetamine algab alates 49 eurot tund + käibemaks

 

Konsultatsioon ettevõtluse ja raamatupidamise teemadel tegutsevale ettevõtjale

Soovid küsida nõu oma ettevõtte arendamise või maksustamise osas? Soovid palgata töötajaid, aga pole kursis vastava seadusandlusega? Tahad teha mõnda tehingut, kuid vajad eelnevat nõustamist? Vaja teha äriregistris muudatuskandeid, aga ise ei oska? Soovid konsulteerida ettevõtluse ja raamatupidamise teemadel, millega sul puudub varasem kogemus? jne..

Juba tegutseval ettevõtjal võib tekkida küsimusi, millele ise vastuseid ei leia või pole nende õigsuses kindel, igal juhul on odavam (et välistada maksuriskid) ja otstarbekam (saada kohe oma küsimustele õiged vastused, mitte kulutada aega otsimisele ja uurimisele) konsulteerida neil teemadel spetsialistiga, kelle jaoks need teemad on igapäevased ja tuttavad.

Konsultatsiooni hind on 60 eurot tund + käibemaks

Püsiklientidele konsultatsioonid TASUTA.

Hetkel saab konsultatsiooni vaid e-kanaleid kasutades (messenger, skype, zoom jne)

Raamatupidamisteenus

Kui oled otsustanud usaldada oma raamatupidamise meie kätte, siis on sul võimalik valida kolme paketi vahel: mikropakett, minipakett ja baaspakett.

Kui sa alles alustad ettevõtlusega, pole palgatud töötajaid või su ettevõte ei ole käibemaksukohustuslane, siis sobib sulle:

MIKROPAKETT – hind 59 € kuu.

Kui ettevõte on käibemaksukohustuslane, maksad omale töötasu või oled palganud töötaja, raamatupidamisdokumente kuus on kuni 25, pangaväljavõte 1-2 lk-d, siis sobib sulle:

MINIPAKETT – hind 89 € kuu.

Juhul kui su ettevõte tegutseb aktiivselt, töötajaid on 2-4, raamatupidamisdokumente on kuni 40, pangaväljavõte 2- 4 lk, siis vali:

BAASPAKETT – hind 159 € kuu.

Kõik paketid sisaldavad aastaaruande koostamist ja kohustuslikku raamatupidaja tööd: ostu-ja müügiarvete registreerimist, pangatehingute sisetamist, põhivara ja liisingute kajastamist, maksudeklaratsioonide ja statistikaaruannete esitamist. Lisaks jooksvad konsultatsioonid telefoni, e-posti ja skype teel.

Juhul kui tegu on piiriüleste tehingutega (teenuste/kaupade import/eksport, ühendusesisene käive, elektroonilised teenused, e-poed jne), siis tuleb baashind üldjuhul korrutada 1,5-ga. Täpse hinna saame määrata, kui töö spetsiifika on selge.

Kui sinu ettevõte ei mahu antud raamidesse, sest dokumente/töötajaid on rohkem/vähem, kui sa kasutad oma raamatupidamisprogrammi või sa teed ise osaliselt raamatupidamist ja vajad vaid aeg-ajalt või kord aastas raamatupidaja abi, siis võta julgelt ühendust, teeme sulle personaalse pakkumise.

Eelnevate perioodide korrastamise ja tagantjärele raamatupidamisandmete sisestamise korral, lepime hinna kokku vastavalt tööde mahule.

Tunnihinnaga toimetamine algab alates 49 eurot tund.

Konsultatsioon ettevõtluse ja raamatupidamise teemadel tegutsevale ettevõtjale

Soovid küsida nõu oma ettevõtte arendamise või maksustamise osas? Soovid muuta/täiendada ettevõtte tegevusala(sid)? Soovid palgata töötajaid, aga pole kursis vastava seadusandlusega? Tahad teha mõnda tehingut, kuid vajad eelnevat nõustamist? Vaja teha äriregistris muudatuskandeid, aga ise ei oska? Soovid konsulteerida ettevõtluse ja raamatupidamise teemadel, millega sul puudub varasem kogemus? jne..

Juba tegutseval ettevõtjal võib tekkida küsimusi, millele ise vastuseid ei leia või pole nende õigsuses kindel, igal juhul on odavam (et välistada maksuriskid) ja otstarbekam (saada kohe oma küsimustele õiged vastused, mitte kulutada aega otsimisele ja uurimisele) konsulteerida neil teemadel spetsialistiga, kelle jaoks need teemad on igapäevased ja tuttavad.

Konsultatsiooni hind on 60 eurot tund + käibemaks

Püsiklientidele konsultatsioonid TASUTA.

Hetkel saab konsultatsiooni vaid e-kanaleid kasutades (messenger, skype, zoom jne)

Kas Sul tekkis küsimusi? Soovid saata hinnapäringu?

SAADA PÄRING